Sūdzību izskatīšanas kārtība
Sūdzību un iebildumu izskatīšanas kārtība
SIA B2 Impact ir apņēmusies nodrošināt pārskatāmu, taisnīgu un efektīvu sūdzību un iebildumu izskatīšanas procesu, ievērojot Latvijas Republikas tiesību aktu prasības, tostarp Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, Parādu ārpustiesas atgūšanas likumu un citus piemērojamos normatīvos aktus, kā arī nozares labās prakses principus.
Mūsu mērķis ir veicināt uzticamu sadarbību ar patērētājiem un citām ieinteresētajām pusēm.
Kas ir sūdzība vai iebildums?
Par sūdzību vai iebildumu tiek uzskatīts jebkurš rakstisks paziņojums par neapmierinātību ar mūsu darbību vai bezdarbību, ko iesniedz:
debitors,
klients,
sadarbības partneris,
vai cita ieinteresētā persona.
Sūdzības var būt saistītas ar parāda esamību, apmēru, komunikācijas kvalitāti, darbinieku rīcību vai citiem jautājumiem, kas skar mūsu profesionālo darbību.
Kā iesniegt sūdzību vai iebildumu?
Sūdzību vai iebildumu var iesniegt:
nosūtot pa pastu uz mūsu juridisko adresi: Roberta Hirša iela 1, Rīga, LV-1045, Latvija;
elektroniski parakstīta dokumenta veidā nosūtot uz e-pasta oficiālo adresi saistibas@b2-impact.lv;
izmantojot pašapkalpošanās portālu www.e-parads.lv;
aizpildot apkalpošanas kvalitātes anketu;
iesniedzot personīgi mūsu birojā Roberta Hirša ielā 1, Rīgā.
Sūdzības var iesniegt arī pilnvarotie pārstāvji, pievienojot pārstāvību pamatojošu dokumentu. Sūdzības vai iebildumus var iesniegt latviešu vai citā valodā, ko pārvalda iesniedzējs. Atbildes tiek sniegtas latviešu valodā vai iespēju robežās arī citā valodā.
Kā notiek izskatīšana?
Sūdzības izskata īpaši pilnvaroti B2 Impact darbinieki, nodrošinot objektivitāti un izvairoties no interešu konfliktiem.
Tiek ievērota konfidencialitāte un personas datu aizsardzība.
Ja nepieciešams, tiek apturētas parādu piedziņas darbības līdz sūdzības izskatīšanai.
Ja sūdzība attiecas uz parāda esamību vai apmēru, tiek veikta papildu pārbaude, un informācija tiek atjaunināta arī parādvēstures datubāzē.
Īpaša uzmanība tiek pievērsta debitoriem, kas atrodas neaizsargātā situācijā.
Atbildes sniegšana
Atbildi sniedzam rakstiski, ja vien iesniedzēja pieprasījumā nav norādīts citādi.
Atbildes tiek sniegtas trīsdesmit dienu laikā no sūdzības saņemšanas. Ja nepieciešams ilgāks laiks (piemēram, nepieciešama papildu informācija no trešajām pusēm vai sūdzība sagatavota reti sastopamā svešvalodā), informējam par termiņa pagarinājumu.
Atbildē ietveram:
mūsu nostāju un tās pamatojumu,
iespējamos risinājumus,
kontaktpersonu turpmākai saziņai,
informāciju par iespēju apstrīdēt lēmumu vai vērsties uzraudzības iestādē.
Pirms atbildes sniegšanas mēs pārbaudām, vai atbildē ietvertā informācija atbilst tiesību aktiem un B2 Impact iekšējiem noteikumiem.
Kvalitātes kontrole un uzraudzība
Visas sūdzības tiek reģistrētas un analizētas, lai uzlabotu mūsu pakalpojumus.
Regulāri tiek veikta sūdzību izskatīšanas procesa efektivitātes novērtēšana.
Mēs apkopojam statistiku par sūdzību veidiem, risināšanas laiku un kvalitāti, lai nodrošinātu nepārtrauktu uzlabošanu.
Mūsu apņemšanās
Mēs garantējam, ka sūdzību vai iebildumu iesniedzēji netiks pakļauti diskriminācijai vai negatīvām sekām. Mūsu mērķis ir nodrošināt, lai katrs iesniegums tiktu izskatīts ar cieņu, rūpību un profesionāli.